Tilaus- ja toimitusehdot

Tilaus

  • Tilaus tulee tehdä verkkokaupassa. Emme ota vastaan sähköpostilla tai puhelimitse tulleita tilauksia.
  • Tilaajan tulee olla täysi-ikäinen eli 18 vuotta täyttänyt.
  • Lippu oikeuttaa sisäänpääsyyn vain yhden kerran.
  • Lippu oikeutta sisäänpääsyyn vain siihen tapahtumaan, johon se on ostettu.

Toimitus

  • Toimitamme liput viimeistään kahta viikkoa ennen tapahtumaa edellyttäen, että tilaus on tuohon mennessä maksettuna.
  • Liput toimitetaan tilausosoitteeseen, jos tilauksen yhteydessä ei ole erikseen mainittu postitusosoitetta. 
  • Emme peri toimituskuluja.

Maksutavat

  • Tilauksen voi maksaa joko verkkomaksulla tai pankkisiirrolla.
  • Pankkisiirrolla maksettaessa tilausaika umpeutuu aiemmin kuin verkkomaksulla. 
  • Verkkomaksu sisältää seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Danske Bank, Nordea, Tapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, Ålandsbanken sekä luottokortit. Maksu tapahtuu Paytrailin kautta.

Peruuttaminen ja palautus

  • Maksettuja lippuja ei vaihdeta tai lunasteta takaisin.

  • Poikkeustilanteessa (esim. sairaustapaus tai liput ostettu väärään messutapahtumaan), voit ottaa yhteyttä Tampereen Messujen asiakaspalveluun: 0207 701 222 (arkisin klo 8–16).

Toiminnan takaa Netland AppRunner
Tampereen Messut Oy | Ilmailunkatu 20 | 33900 Tampere | info (a) tampereenmessut.fi | www.tampereenmessut.fi
Asiakaspalvelu | p. 0207 701 222 (ark. klo 8–16) | asiakaspalvelu (a) tampereenmessut.fi

Tampere Trade Fairs Ltd | Ilmailunkatu 20 | FIN-33900 Tampere | info (a) tampereenmessut.fi | www.tampereenmessut.fi
Customer service | Tel.+358 207 701 222 (on weekdays 8 am - 4 pm) | customerservice (a) tampereenmessut.fi